tisdag 3 augusti 2010

Nya projekt på g igen...

Så lat jag har varit med att skriva! Skäms på mig!! Lovar att bättra mig.

Sen sist har jag hunnit börja på två nya projekt (bilder kommer senare). Dels en vinröd tröja till sambon i Carolina. Vilken lycka i går när jag äntligen kunde sticka mönstret utan att behöva kolla på beskrivningen innan varje maska :)
Dels har jag börjat sticka på en kofta i Fame trend. Har inte gillat att sticka i ullgarn förut, har tyckt att det har stickts och kliats. Men nu har jag ändrat mig! Kan knappt lägga det ifrån mig...

Därutöver har jag packat... Ska i väg till dalarna i morgon på stickläger för resten av veckan (därav de nya projekten - måste ha några att turas om med). Ska bli kul att träffa andra stickintresserade under en långhelg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar