onsdag 20 oktober 2010

Färdiga sockar!



Invigde mina gröna sockar i morse! De blev klara i förra veckan, men det har inte blivit av att jag har använt dem förrän nu. Hade så golvkallt här. Jag riktigt längtade efter ett par gosiga sockar. Så kom jag på - jag har ju faktiskt stickat mig ett par.
De är kanske inte världens snyggaste men oh så sköna för kalla fötter.
Har blivit riktigt biten av att sticka sockar så jag har redan stickat ett par till och har garn till några till hemma (bl a ett härligt i grönt - rött - vitt som nog kommer att passa bra då det blir jul). Tänker försöka göra några nu så jag får in det rätta tänket. Då kanske det inte blir att helt börja om från noll nästa gång.

Men i dag funderar jag på att ta tag i nederkanten på min gråa långkofta och sticka lite flätor. Börjar inte jobba förrän 16.30 så lite ska jag väl hinna med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar