torsdag 28 oktober 2010

Hemlispaket!

I dag när jag kom hem låg mitt första paket från min hemlis och väntade på mig. Kan lugnt säga att det var ett paket värt att vänta på!!



I paketet låg:
* 3 nystan grönmelerat Cocoon. Underbart garn!! Älskar att sitta och klappa på det. Kan kanske bli en mössa men jag får se... :)

*Vackra lila stickmarkörer - nu blir jag inspirerad att ta itu med projekt lära sig sticka spetssjalar

* Liten ask med choklad :-)

* Hallonte

*Litet pumpaljus - jag är glad att du skickade den varianten av halloweenattribut - har spindelfobi... Men det är så sött att jag nog inte ids tända det :)

* Ett litet kort med söta får på. ( hm... kan vara gutefår... ledtråd eller inte?...)

Tyvärr var inte poststämplarna så snälla att jag kunde list ut vart ifrån paketet kom... Får vrida och vända på innehållet och se om jag hittar någon ledtråd.

Hur som helst!
TACK SNÄLLA HEMLIS! Du gjorde mig väldigt glad med ditt paket. En perfekt start på en långledig helg. Kram på dig!

1 kommentar:

  1. Jag är glad att paketet kom fram som det skulle och ännu gladare över att du gillade det såklart. Ledsen att du fick vänta så länge ska försöka skynda på nästa paket lite. Ha en riktigt skön Hallowenhelg.

    Kram från din Hemlis

    SvaraRadera