onsdag 6 oktober 2010

Sundsvallstur

Var en tur till Sundsvall i går. Det stora målet för dagen var ikea. Men först åkte vi en tur in till stan för att leta reda på Cinas garn. Har hört en del om den butiken och kände att jag ville passa på att fara dit då jag var i närheten.
Jag blev inte besviken! Mycke garn att klappa på och drömma om.
Några härvor och nystan fick följa med hem i en fin papp-påse :) Tyvärr får ni inte se mina inköp än - en del garn ska iväg med post till min hemlis, bara jag kan bestämma vilket. (men ett nystan Zauberball i härligt bruna och röda nyanser får stanna hemma och bli en sjal)

Kom slutligen till ikea också. Hittade det vi letade efter, bl a nytt badrumsskåp.
Hann även in en sväng på en te/kaffe affär där jag unnade mig lite irsh cream - smakar lite som irish coffe. Ser fram emot att koka mig en stor kopp av det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar