tisdag 23 november 2010

Bra dag

Tog mig en tur till loppis i dag. Handlade en udda kaffekopp (ska förvandlas till ljus så småningom), en underbar liten karott, söt gammal tekanna och 2 tavlor. Allt detta för 130 kr. Kände mig riktigt nöjd med mina inköp.
På hemvägen såg jag 6 kronhjortar, varav en hane med en bamsekrona. Så mäktigt!! Blev helt tagen.
Då jag kom hem hade mitt paket med Cascade 220 kommit. Nu återstår det trevliga nöjet med att bestämma mig för vilket mönster jag ska använda. Allt jag hittills bestämt mig för är att det ska bli en kofta (man kan aldrig få för många koftor!).
Tror jag ska avsluta dagen i soffhörnet med något av alla projekt. Det är stickcafe´ på facebook. Alltid lika kul och inspirerande att läsa vad andra hittar på med garn och tråd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar