onsdag 10 november 2010

Det snöar

I natt kom snöovädret upp hit.
Som tur är så är jag ledig i dag och behöver inte ge mig ut på vägarna (vilket är extra skönt när man bor några mil utanför stan). Har bara varit ute med hunden lite.
Men jag klagar inte. Har lite mysdag inne i stället. Har tänt massor med värmeljus, druckit te och stickat. I dag har jag stickat en hel del på sockar som senare ska bli paket (därför visar jag inga bilder), samt lite på en härligt tjock kofta av det sista garnet jag köpte innan köpstoppet. Bra stickningar att sitta med då snön yr och man bara vill sitta och mysa och samtidigt filosofera och fundera.
Har övning med kören i kväll, men jag får se hur jag gör. Älskar att öva jul-sånger men tanke på att köra 5 mil halkbana... :) I annat fall blir det ett par till varv med stickorna.

1 kommentar:

  1. Tack för det jättefina paketet. Maken postade ditt paket idag när han for hem från jobbet, så du har det i morgon eller övermorgon. Tack!!!/anette

    SvaraRadera