måndag 4 april 2011

Finpaketet

Roar mig ofta med att surfa runt på olika sidor och bloggar, beundrar och funderar över framtida projekt. Ibland blir det att jag skriver små komihåglistor också för att minnas vart jag sett det fina.
Dessa listor samt att jag suttit i några veckor och längtande suckat "åh mullbärssilke, vad underbart det låter" ( i kombination av lite uppmuntran så jag varit hemma drygt en månad) gjorde att kära sambon tog saken i egna händer.
I dag låg ett litet paket från Yll o tyll i brevlådan. Då jag öppnade det såg jag detta söta paket:


Inuti fanns det här:


2 härvor mullbärssilke och ett nystan drops alpaca, samt mönster till sjal resp spetsmuddar :)
Tack söta!!
Jag lovar: silket är precis så underbart att klappa på som jag trodde. :)
Bara längtar efter att sätta händerna i det!!!

1 kommentar:

  1. Vilket fint garn, vilka färger. Ett sånt paket hade jag också velat ha!

    SvaraRadera