fredag 16 september 2011

Gladvecka i bilder

Lite bilder från förra veckan. En glad-vecka full av händelser :)


Dessa hattar hade jag och sambon på oss då vi hade fest med krav på huvudbonad. Den tovade gjorde jag när jag gick textil-linjen på Hållands fhs -92. Den var lite varm för käre sambon, men han bar den hela kvällen :)

Jag fick lite böcker av sambon på själva födelsedagen. (fick presenter av söta gästerna på festen också - tack fina!!)


Fick även några härvor Lappland. Har som synes redan börjat förvandla garnet till en stor härlig sjal. Så underbart att jobba med!!


Hade önskat mig en upplevelse av kära systrarna. Så de tog mig ut på kryssning på Birka Paradise. Underbar kryssning! Dessutom hade de 80-tals tema på båten. Inte helt fel :)





Jag och sambon ute på däck.

Utsikt från våran hytt.


Fick en tavla av systrarna. Lite tradition då man fyller 40. Och nu fick alltså även lillasyster sin :)



3 glada systrar (av 6...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar