torsdag 9 februari 2012

Snart klar!!

I dag har jag gett mig en pluggfri dag. Solen skiner det är inte så kallt. Ska ta mig en promenad, men resten av dagen hittar ni mig här:

I soffhörnet, stickandes på min uppifrån och ner-kofta. Ska göra klart den här randen sen blir det provning. Antingen avslutar jag efter det, eller så blir det ett par ränder till.
Under tiden tänker jag lyssna på gamla avsnitt av Felicia via webben - sverigesradio p 2 ( sänds annars på lördagar). Massor av fin musik.


Liten, nåja, katt ligger på laddning. Annat var det i går kväll då hon glatt sprang iväg med en röd garnända i munnen. Matte var väl inte lika glad... Men hon är en söting :)

1 kommentar:

  1. Ska bli spännande att se den färdig!
    Har också plockat fram min uppifrån och ner kofta och ska nu försöka få den färdig.
    /Ann-Britt

    SvaraRadera