söndag 18 mars 2012

Knasvecka!!

Denna vecka tror jag att vi glömmer och börjar om!
Förutom måndagen!! Då fyllde söta sambon 40. Hurra! Vi hade firat honom på helgen, men på den rätta dagen fick han paket. Som tack tapetserade han klart mitt syrum :) Nu är det upp till mig att inreda...
Resten av veckan har varit knas med ingen ork, ont i kroppen och stundtals ingen röst. Trösten har varit söt sambo som pysslat om, oväntat besök av myskompis och små stickstunder.
Men nu är jag less på knas!! I dag har jag ignorerat det så gott det gått och försökt plugga lite - jag ligger en vecka efter... Så nästa vecka ska här pluggas, inredas syrum, provas håruppsättning inför bröllop. Det finns hopp om liv :)

2 kommentarer:

  1. Ja, nu kan det ju bara bli bättre!
    Hoppas du får en fin vecka!
    /Ann-Britt

    SvaraRadera
  2. Glöm inte av att njuta av förberdelserna inför bröllopet!

    SvaraRadera