tisdag 19 mars 2013

Ett eget kryp-in

Får jag presentera helgens bygge: en koja :)

I helgen hade vi besök av goda vänner. God mat, skratt och allmänt mysigt. Efterrättstårtan (försenad födelsedagstårta till maken) gjorde jag och deras 4-åring. Medan vi väntade på att kaffet skulle bli klart byggde vi en koja av stolar och filtar (finns gott av båda här...).  Med en kudde i kojan blev den med beröm godkänd :-)
Nu i veckan har jag tänkt ta itu med mitt syrum. Det är tapetserat och det finns en hel del garn/tyg osv där. Men mysigt är det inte... Längtar efter att få ordning där. Få mitt lilla krypin att dra mig undan till och bara må gott.
Tror att vi alla behöver ett ställe där vi kan dra oss undan, vare sig vi är 4, 40 eller 80.
Så på med härlig musik - nu ska här fixas! Bilder kommer då jag har kommit en bit på väg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar