lördag 29 juni 2013

Liten fotoutmaning

Jag känner att det är dags med en utmaning. En liten, rolig, enkel utan stora krav.
För ett litet tag sen hade jag ett svart-vitt foto till mitt blogginlägg. Kände igen hur kul det faktiskt är att fota just svart-vitt. Samtidigt är det en utmaning. Jag älskar ju färg, utan blir det avskalat och enkelt.
Så från nu på tisdag den 2 juli tänker jag att varje tisdag ska jag fota i just svart-vitt och lägga upp här på bloggen. Jag kommer att hålla på under sommaren - säg juli och augusti ut.
Hänger du på? Vi bestämmer inget tema utan var och en får låta kreativiteten flöda. Om du sen skriver en kommentar under mitt inlägg de tisdagar du hakar på så hittar jag (och andra) till din blogg också.
Som sagt - inga krav, bara utmanande och kul!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar