måndag 30 december 2013

Mot 2014

Så här års brukar man skriva och sammanfatta året som gått. Jag nöjer mig med att konstatera att året har gått. Det har bitvis varit tungt men det positiva har vägt upp - nya vänner, resor och spännande projekt.

Så nu väljer jag att se fram mot 2014. Önskar mig ett fint år. Under året vill jag sticka mycket, umgås med maken, vandra i skog och mark, njuta av havsdoft, äta goda middagar, skratta med vänner, känna spänningen när en älg närmar sig då jag sitter på pass (och kanske rentav skjuta min första älg), fortsätta fixa hemma - både ute och inne, lyssna på härlig musik och läsa en och annan bok (som inte är från universitetet).

Bilden ovan är från mitt garnskåp. Olika färger, tjocklek och struktur. Men alla lika fina. Lite som livet ska vara - ibland ett gult visjögarn ibland ett grönt, lite grövre, handspunnet.

Önskar dig ett fint och bra 2014!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar