fredag 28 februari 2014

Börjar med nytt...

Äntligen har jag börjat sticka mig en poncho. Hittade flera nystan natur uld i syrummet. Fram med stickor nr 7 och så kasta sig ut... Har inget mönster utan hittar på lite allt eftersom. 

Jag har även lagt upp till en Little coffee bean cardigan till min systerdotters lilla son. Den blir i grön och beige.

Har även på g att starta min tea leaves-cardigan i cascade...

Tror jag ska hålla mig undan vännen M tills jag har gjort klart lite, nu då jag har startat en hel del nytt... Gav henne en chock då hon fick veta hur många wip:s och ufo:s (dvs pågående och inte färdiga projekt) jag har. Förlåt!! Jag kunde bara inte låta bli ;-)


2 kommentarer:

  1. Åh, jag låter mig gärna smittas!;0) Dock inte av din förkylning, men gärna av din underbara kreativitet!=0) Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag tog ett ryck i fjol och gjorde undan en sak i månaden. Sen har jag faktiskt lyckats hålla mig på 2-3 projekt åt gången. Klurar på ett nytt paket :D
    Hemlisen

    SvaraRadera