torsdag 9 oktober 2014

Myshelg i storstan

För ett par veckor sen fick jag veta att helgen efter första tentan fick jag inte planera nåt. Inget mer än så. I torsdags fick jag veta att vi skulle vara borta i 2 nätter och att det kunde vara bra med lite finkläder i packningen. Så jag packade- Och jodå, jag fick ta med både stickning och pluggböcker...

Det blev en myshelg i Stockholm! Vi bodde fint (Hotell kung Karl - rekommenderas!), vi vandrade i gamla stan, åt och fikade gott.


Fick veta att något roligt skulle hända på lördagskvällen. Hit skulle vi:
Jag älskar musikaler. Har pratat ivrigt om att jag ville se Flashdance ända sen jag fick höra att den skulle sättas upp. Nu fick jag äntligen se den. Så underbart bra!!!  Jag har fortfarande låtarna på repeat i huvudet...

En helt underbar helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar