torsdag 13 november 2014

Hon studerade...


... och hon studerade. Lite som en av min barndoms favoriter Professor Balthazar som funderade och funderade. Tyvärr utan den magiska maskinen som det kom nåt finurligt från.
Men lite så är mina dagar nu - etikstudier med korta pauser då jag passar på att sticka nåt varv på mina vantar. Jag ska inte klaga, det är verkligt intressant att studera etik. Men jag ska erkänna att 1) det finns stunder när jag undrar hur i hela friden jag ska få in detta i skallen 2) det ska bli otroligt skönt när tentan väl är skriven den 2 dec, oavsett hur den går

På tisdag i nästa vecka har jag bestämt mig för att jag är plugg-ledig på em. Ska göra "må bra" -saker. Har inte bestämt vad än, men jag anar att det blir nåt med garn/ullfibrer :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar