onsdag 29 april 2015

Jag heter Lovis (tror jag)


Hej! Jag heter Lovis och har flyttat in i det lilla röda huset på landet. Jag är en korsning av samojed och schäfer.  Här finns det mycket spännande att tugga på, förlåt utforska. Men alla skor har på något mystiskt sätt försvunnit från golvet... Kan inte alls förstå varför.

Tror att det kan bli rätt bra att bo här. Jag har fått en egen säng och en tugg-knut.  Det finns två andra 4-beningar här också. Men de vill inte hälsa och jag fick inte jaga dem... Matte säger att de kommer bara jag inte är så ivrig. Men när???

Sa jag att jag heter Lovis? Tror det i alla fall. Hörde matte och husse prata om hur jag skulle kunna lära mig det. Det undrar jag också.
Men jag är charmig och älskar att gosa. Det kommer man långt med :-) Nu ska jag vila mig i form, så jag orkar busa lite till. De där stolsbenen ser så goda ut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar